Polecany post

KetoAdaptacja - tygodniowy jadłospis 2000kcal

Kotlety schabowe w panierce

Nareszcie udało mi się uzyskać panierkę jak w prawdziwym schabowym! Nie wierzycie? Spróbujcie, bo ja nie mogę się od niej oderwać ❤️

Przepis na panierkę na 2 kotlety po około 150 g:
  • 300 g karkówki lub schabu
  • 1 jajo
  • 15 g łusek babki jajowatej
  • 20 g mąki kokosowej
  • duża szczypta soli i pieprzu oraz majeranku czy innych ziół
  • 100 g smalcu do smażenia (mięso w panierce wchłania około połowę i tyle wliczone do makroskładników)
Schab rozbić na średniej grubości kotlet (w przypadku karkówki dużo mocniej rozbić tłuczkiem mięso, by zmiękło i szybciej się upiekło). Kotlety można również moczyć kilka godzin w mleku lub od razu przejść do panierowania. Na 1 talerzu rozbić jajo i rozbełtać. Na 2 talerzu dokładnie wymieszać łuski, mąkę i przyprawy (lub bez dodatku ziół). Kotlety mocno przyprawić pieprzem i solą, a następnie obtoczyć w sypkich składnikach.

Poniżej kotlet z karkówki z dużą ilością pieprzu. Mój ulubiony! Bez obaw: panierka nie jest słodka mimo dodatku mąki kokosowej:)
Potem obtoczyć w jajku i ponownie w sypkich składnikach.
Smażyć na rozgrzanym smalcu na małym ogniu z każdej strony, obracając co kilka minut  na drugą stronę (karkówkę smażyć około 15 min, schab krócej, do momentu, aż widelec łatwo wbije się w mięso). Panierka powinna ładnie urosnąć i spulchnić mięso:) Jest przepyszne! Podawać w ulubiony sposób.

Drugi przepis na panierkę KFC znajdziecie tutaj [klik].
Makro (1 kotlet z karkówki): około 657 kcal
B: 30,9
T: 56,1
W: 1,8*

*Wartości na blogu zawsze podane są w gramach.

Smacznego!

****************************************************************
Udostępniajcie jeśli macie ochotę! :)

Bardzo proszę o uszanowanie mojego autorstwa do zdjęć i przepisów :)
USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Art. 78. 1.

11 komentarzy:

  1. jest tez dobra panierka do kotletow z ciecierzycy ,smakiem nie roznizsie niczym od bulki tartej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strączki na low carb nie są dobrym wyjściem;) Ale na pewno masz rację;)

      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. P E T A R D A!
    Fakt że starczyło mi na 1 dużego kotleta, oczywiście z karkówki :)
    Pychota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to tylko po łyżce, więc można zawsze dać więcej :) Musiałaś mieć Kasiu wielki kotlecik :)

      Pozdrawiam i cieszę się, że smakowało:)

      Usuń
  3. Hmm w mnie luska z babki jest czarna. Nie widze takiej na zdjeciach u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to raczej babka płesznik. Ona ma taki czarny kolor. Łuska babki jajowatej ma jasnobrązowy kolor jak panierka ze zdjęcia :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super panierka! Dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ❤ dziękuję Ci za ten przepis

    OdpowiedzUsuń

Print

dieta ketogenna paleo keto lowcarb desery Śniadania i przystawki Dania obiadowe jaja adaptacja low carb dieta ketogeniczna ketoadaptacja mąka kokosowa wiórki kokosowe masło olej kokosowy smalec czekolada kakao mięso mleczko kokosowe orzechy babka jajowata święta bez nabiału deser pieczarki ketoza deser dla 1 osoby kokos cukinia dynia bez laktozy pieczywo cytryna mięso mielone ciasto szpinak artykuły bożenarodzenie kalafior zupa artykuł warzywa ciasteczka koktajle chleb cynamon ser awokado owoce ser żołty brokuły mleko kokosowe bez mąki biszkopt pomidory chia maliny odżywka tarta wpc żółtka masło orzechowe truskawki żelatyna ketodieta krem mak papryka tort twaróg MCT kurczak naleśniki pasta kokosowa placuszki sałatka wanilia wielkanoc bez mięsa boczek ciasta czekoladki fasolka kapusta sok z cytryny zioła bułki lunchbox placki świąteczne przepisy białka fatbombki karkówka mascarpone olej pizza rosół za darmo brownie cebula chlebek ciastka kruche makaron panierka siemie lniane wegańskie śmietanka batony bounty bułeczki do pobrania highfat jajo migdały muffinki nasiona ryba sezam wywar bakalie czekoladowa polewa gofry inulina korzenna przyprawa kotlety na zimno oliwa pasta pralinki przecier pomidorowy przyprawa do piernika pulpety racuchy rolada sos słonecznik wegetariańskie wigilia biszkopty dżem jeżyny kalarepa kapusta kiszona kawa kuleczki materiały musztarda ogórek omlet piernik pierś z kurczaka sylwester szczupak szparagi wołowina zapiekanka 2 składniki 3 składniki babka batoniki cytrusy dynia makaronowa kabanosy mielone mleko midałowe mozarella młoda kapusta obiad pasztet roladki seler skwarki sos pomidorowy sól tosty zupa krem babeczki babka wielkanocna bazylia bez pieczenia botwinka budyń bulion chałwa chili dieta donaty ebook harry potter jogurt omlety oponki pierniczki pierogi pietruszka rafaello schab skórka suszone pomidory tartaletki tłusty czwartek świeta agar anyż bez jaj beza brukselka cloudbread jabłka marcepan mazurek mąka konopna oreo paluszki rzodkiewka serduszka drobiowe serniczki skrzydełka spód walentynki z nabiałem zebra śledzie żółtko borówki delicje do wydrukowania mąka migdałowa rzodkiew serca surówka warstwowy deser wieprzowina wypieki wątróbka wędzony kurczak zapiekane 30 minut adaptacja w praktyce adaptacja w teorii ajurweda alkohol cukrzyca czekoladki miętowe dietetycy polecani przez czytelników jajecznica schabowy tłuszcze zamienniki cukru