Polecany post

Pizza na spodzie z dyni

Faszerowane papryki

Dziś na blogu prawdziwy klasyk czyli faszerowane papryki. Moja wersja jest jak zwykle uproszczona do granic możliwości :) Zawiera tylko 3 składniki :)

Przepis na 4 sztuki:
  • 4 papryki średniej wielkości (450 g)
  • 350 g mięsa mielonego (np z łopatki wieprzowej)
  • 100 g sera żółtego
  • duża szczypta soli, szczypta pieprzu, pół łyżeczki wędzonej papryki, pół łyżeczki słodkiej papryki i majeranku
Ściąć z papryk "kapelusze", wydrążyć z nasion i oczyścić. Można także wyciąć ogonek lub zostawić do dekoracji (tak jak na zdjęciu poniżej).
Mięso wymieszać z przyprawami i połową sera, który wcześniej zetrzeć na tarce.
Drugą połowę sera wyłożyć na spód papryk. Następnie wyłożyć farsz i przykryć kapeluszami. 
Piec do miękkości w 180 stopniach w naczyniu żaroodpornym przez niecałą godzinę.
Świetnie smakują na ciepło, ale można je odgrzać na patelni na drugi dzień :)
Makro (1 papryka z farszem): około 299 kcal
B: 25,1
T: 19,2
W: 5,4

Smacznego!

****************************************************************
Udostępniajcie jeśli macie ochotę! :)

Bardzo proszę o uszanowanie mojego autorstwa do zdjęć i przepisów :)
USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Art. 78. 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print

dieta ketogenna paleo keto lowcarb desery Śniadania i przystawki Dania obiadowe jaja adaptacja low carb dieta ketogeniczna ketoadaptacja mąka kokosowa wiórki kokosowe masło olej kokosowy smalec czekolada kakao mięso mleczko kokosowe orzechy babka jajowata święta bez nabiału deser pieczarki cukinia dynia ketoza deser dla 1 osoby kokos bez laktozy ciasto mięso mielone pieczywo cytryna zupa artykuły bożenarodzenie szpinak artykuł kalafior cynamon warzywa ciasteczka koktajle chleb ser awokado owoce ser żołty brokuły karkówka mleko kokosowe bez mąki biszkopt odżywka pomidory wpc chia mak maliny tarta żółtka masło orzechowe truskawki twaróg żelatyna ketodieta krem papryka tort MCT ciasta kurczak naleśniki pasta kokosowa placuszki sałatka wanilia wielkanoc bez mięsa boczek czekoladki fasolka kapusta sok z cytryny zioła świąteczne przepisy bułki lunchbox placki białka brownie fatbombki mascarpone olej pizza rosół za darmo cebula chlebek ciastka kruche makaron muffinki panierka siemie lniane wegańskie śmietanka bakalie batony bounty bułeczki czekoladowa polewa do pobrania highfat jajo korzenna przyprawa migdały nasiona oliwa przecier pomidorowy przyprawa do piernika pulpety ryba sezam wywar gofry inulina kalarepa kotlety na zimno pasta pralinki racuchy rolada sos słonecznik wegetariańskie wigilia biszkopty dżem jeżyny kapusta kiszona kawa kuleczki materiały musztarda ogórek omlet piernik pierś z kurczaka sylwester szczupak szparagi wołowina zapiekanka 2 składniki 3 składniki babka batoniki cytrusy dynia makaronowa kabanosy mielone mleko midałowe mozarella młoda kapusta obiad pasztet pietruszka roladki seler skwarki sos pomidorowy sól tosty zupa krem babeczki babka wielkanocna bazylia bez pieczenia botwinka budyń bulion chałwa chili dieta donaty ebook harry potter jogurt omlety oponki pierniczki pierogi rafaello rzodkiewka schab skórka suszone pomidory tartaletki tłusty czwartek świeta agar anyż bez jaj beza brukselka cloudbread jabłka marcepan mazurek mąka konopna oreo paluszki rzodkiew serca serduszka drobiowe serniczki skrzydełka spód walentynki z nabiałem zebra śledzie żółtko borówki delicje do wydrukowania mąka migdałowa surówka warstwowy deser wieprzowina wypieki wątróbka wędzony kurczak zapiekane 30 minut adaptacja w praktyce adaptacja w teorii ajurweda alkohol cukrzyca czekoladki miętowe dietetycy polecani przez czytelników jajecznica schabowy tłuszcze zamienniki cukru